De leukste DIY

Image Map

vrijdag 10 januari 2014

Cake Box

De eerste DIY is een feit!

Het is niet echt een DIY maar het is gewoon een leuk cadeau dat je zelf samen kunt stellen.

benodigdheden:
  • Doosje
  • versiering (patroon, foto's, patronen plakband, inpakpapier) 
  • papier, stylo en een recept (of meerdere)
  • cake vormpjes (cuvetten)
  • suiker (eventueel gekleurde)
  • suikerpasta of marsepein 
  • allemaal leuke dingen om cakejes te maken
Hoe ga je te werk?

Als je niet zo een mooie doos hebt zoals ik had, kan je het doosje beplakken met foto's of met patroontjes of misschien zelf een leuke tekening. Daarna moet je eigenlijk het doosje opvullen met allemaal leuke dingetjes voor cakejes te maken of taart. Als je een grotere doos hebt dan mij, zou ik er een bakmix insteken. Een bakmix is niet zo duur en het vult natuurlijk goed de doos. In mijn doos zit roze suiker, oranje suikerpasta, vormpjes voor koekjes, veel papieren cake vormpjes, een lolly (dit is omdat een vriendin van mij echt graag snoept) en ik heb ook zelf een receptje opgeschreven. Ik wou eerst een boekje maken met allemaal leuke recepten, maar mijn inkt was op dus heb ik het omgeschreven en mooi versierd. Ik zou het cadeau eigenlijk zelf willen krijgen, omdat ik zelf ook veel cakejes bak. Dit is natuurlijk wel een cadeau voor als je weet dat iemand veel in de keuken staat.

Hier enkele foto's:


Ik wacht nu tot ik mijn eerste cakeje krijg...
Hopelijk vonden jullie dit een leuk ideetje. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten