De leukste DIY

Image Map

zondag 12 januari 2014

Haar sneller laten groeien

Met gerief uit de keuken je haar sneller doen groeien?
Ik weet niet of je haar er sneller van gaat groeien,
maar het wordt door veel mensen wel verteld.
Daarom wou ik het ook eens maken en met jullie delen.

Wat heb je nodig?
  • 20cl/gram Olijfolie (en zie foto)
  • 60gram honing
















































































Hoe ga je te werk?

Je mengt gewoon de olijfolie en de honing en zet het ongeveer 30 seconden in de microgolfoven/magnetron.
En je bent klaar. De geur van Olijfolie op je haar is misschien niet zo fris dus je kan er nog altijd wat shampoo bij doen, of erna gewoon heel goed uitwassen en een conditioner gebruiken. Ik heb ook een beetje scrub (Lemon orange scrub) erbij gedaan, omdat ik eens ergens heb gelezen dat je haar scrubben eens goed zou zijn. Je kan natuurlijk ook een scrubhandschoen gebruiken, maar nu je toch al olijfolie in je haar hebt kan er misschien nog scrub bij.


Dit ga ik vanavond in de douche eens op mijn haar smeren. 
Hopelijk heb ik tegen de zomer dan lang(er) haar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten